Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst en zo snel als mogelijk is bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@echtegerechten.nl.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten echter wel binnen 7 dagen nadat je de gebreken hebt geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Echtegerechten.nl. Dit kan per email via info@echtegerechten.nl t.a.v. klantenservice.
Bij ons ingediende klachten worden zo snel als mogelijk is, maar altijd binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.